038-4771243
MA- VRIJ (ZA) VAN 08:00 (08:30) TOT 17:30 (15:00)

Carraro TTR 4800 HST compacttrekker 38.8pk Fusee

Productinformatie "Carraro TTR 4800 HST compacttrekker 38.8pk Fusee "

Het concept van de TTR 4800 HST repliceert dat van de topklasse AC-tractoren, zij het op kleinere schaal. De strategische beslissing om door de beste internationale producenten te monteren met directe injectie motoren genereert minder lawaai, minder trillingen, minder verbruik en maximale efficiëntie. Dankzij de configuratie van de TTR 4800 HST, ​​met hydrostatische transmissie, ACTIO ™ -chassis, laag zwaartepunt, omkeerbaar stuur en aandrijfwielen, kan het voertuig veel verschillende bewerkingen uitvoeren op alle soorten terrein, inclusief vlaktes, heuvels en ruige grond . Met TTR 4800 HST kan de machinewerktuigcombinatie verschillende operationele indelingen hebben om een ​​hoge standaard van specialisatie te bereiken, veel landbouw- of stadsonderhoudsactiviteiten uit te voeren, zoals grondverzorging, voetgangerszones reinigen, bermen maaien, verzorging van sportvelden, sneeuwruimen, handling en graven in kinderdagverblijven en op werklocaties. Beschikbaar met of zonder cabine.

HYDROSTATISCHE TRANSMISSIE  waardoor de snelheid continu kan worden gewijzigd van 0 tot 30 km / u en de rijrichting snel wordt omgedraaid op elk gewenst moment met behulp van het gebalanceerde pedaal. De combinatie van deze motor met de hydrostatische transmissie onderstreept de veelzijdigheid en efficiëntie van het voertuig, ook op hellende grond, voor maximale veiligheid zowel bij het remmen als bij het starten zonder het koppelingspedaal te hoeven gebruiken. 

MOTOR
De Yanmar dieselmotor met directe inspuiting  motor  die 38.8 pk bij 3000 tpm verzekeren een gulle maximumkoppel bij slechts 1200 rpm. Dit verzekert voldoende vermogen voor alle toepassingen dankzij het koppel dat de elasticiteit bevordert en een laag brandstofverbruik

OMKEERBARE RIJPOSITIE ,

gepositioneerd op een draaiende toren, waardoor de rijrichting in slechts enkele seconden kan worden omgekeerd om op natuurlijke wijze te werken, zowel met van achteren gesleepte apparatuur, naar voren geschoven of toegepast in de rijrichting. Het is voldoende om de stoel / stuurwiel / dashboard / pedaal 180 ° te draaien om dezelfde rijpositie in de tegenovergestelde richting te verkrijgen zonder de toegankelijkheid of het bedieningscomfort in gevaar te brengen: alle opdrachten bevinden zich in een ergonomische positie en in een logische volgorde in alle rijrichtingen 

Of u nu een grassnijder, maaier, hakselaar, graafmachine, balenpers, molen, zijheg, blad en sneeuwploeg, aanhangwagen, sproeier monteert, dit zijn slechts enkele van de meest voorkomende uitrustingsstukken voor de TTR 3800 HST, ​​een voertuig ontwikkeld voor de sectoren zorg, gemeentelijke en gespecialiseerde landbouw.

Cabine

De geluiddichte, verwarmde en airconditioningcabine biedt rondom zicht en een grote leefruimte die wordt versterkt door het sferisch gebogen longitudinale profiel van de cabine met groen gebogen voor- en achterruiten en gedeeltelijk of volledig openslaande deuren. Ook bij achteruitrijden geniet de bestuurder van onveranderd comfort, woonruimte en functionaliteit. De compactheid en het doorlopende vlinderprofiel van de cabine zorgen voor gemakkelijk manoeuvreren rond planten of obstakels of in de kleinste ruimtes, zonder de carrosserie te beschadigen. De 6 airconditioninguitlaten zorgen voor een grote luchtstroom die wordt gezuiverd door krachtige stoffilters, waardoor een optimaal welzijn van de machinist wordt gewaarborgd.

De versie met de cabine bestaat uit:
• Digitale besturingseenheid voor het airconditioningsysteem
• Een stuurkolomhelling
• Stoelzitting
• Drankvak, kledinghaak, documentenhouder
• Zijdeuren met dempende gasveren
• Gedeeltelijke opening van zijruiten en voordeflectoren
• Externe deurgrepen met gemakkelijk te openen systeem
• Voorruit voor maximaal zicht
• Geschikt voor radio
• 2 externe achteruitkijkspiegels met gecontroleerde positie
• Werklampen achter
• Ruitenwissers voor en achter met onafhankelijke sluitringen


Aandrijving (2wd/4wd): 4-wielaandrijving
Aandrijving Compact trekker: HST (hydrostaat) m Cabine, HST (hydrostaat) m Rolbeugel/ROPS
Aankoppeling: Hef 3-punts
Aantal PK: 40
Accutype: Lood
Aftakas: 540, 1000
Banden maat (standaard): 6.50-16, 7.50-16, 29x12.50-15 , 240/70-15
Besturing: Voorwielbesturing
Brandstof capaciteit (liter): 30
Categorie hef: CAT 1
Doordraaiende aftakas: Ja
Hefvermogen (aan de kogels): 910 kg
Hydrauliek ventielen : 3x DW (6 snelk.)
Merk Machine: Antonio Carraro
Motorfabrikant: Yanmar stage V
Motorvermogen: 3 cilinder, watergekoelde diesel
Rijrichting (omkeerbaar): Ja, omkeerbaar
Snelheid (min/max): 0 tot 30.0 km/h
Transmissie: Hydrostatische aandrijving (Vario/HST/TTR)
Type Brandstof/aandrijving: Diesel
Variant Cabine/Rolbeugel: Cabine, Rolbeugel (ROPS)
Vermogen (pk): 25-49 pk

0 van 0 beoordelingen

Geef een beoordeling

Deel uw ervaringen met andere klanten.


Specificaties

Chassis

ACTIO 15° - omkeersysteem

Besturing

Voorwielbesturing

Motor

25,7 of 38,8 pk - stage V

Wielen

Aandrijving op vier even grote wielen

Aandrijving

Variabele aandrijving (hydrostaat)

Gewicht

1150 - 1375 kg

Hefinrichting

3-punts cat. I

Hefvermogen

910 kg


Antonio Carraro TTR 3800 / 4800
Deze compacte Antonio Carraro TTR is een multifunctionele tractor met omkeersysteem en variabele aandrijving. De trekker wordt gekenmerkt door productiviteit, bedieningsgemak en comfort en kan voor een groot aantal toepassingen gebruikt worden.

Zuinige motor en variabele transmissie

Het bijzondere aan deze compacte Antonio Carraro TTR tractoren is de combinatie van het omkeersysteem en de hydrostatische transmissie met variabele snelheid. Starten, remmen en rijden gaat eenvoudig zonder schakelen en koppelingspedaal.
De trekker is leverbaar in een 25,7 pk versie en een 38,8 pk versie. Beide motoren hebben een hoog koppel bij weinig toeren, wat zorgt voor een laag brandstofverbruik.

Optimale stabiliteit en tractie

Dankzij Antonio Carraro’s unieke ACTIO-chassis volgen de voor- en achteras onafhankelijk van elkaar het terrein, tot 15° oscillatie. Mede dankzij het lage zwaartepunt en de aandrijving op vier gelijke wielen zorgt dit voor constante tractie en optimale stabiliteit. Hierdoor wordt het motorvermogen volledig op de grond overgebracht, waardoor de prestaties en veiligheid toenemen.

alt tekst
alt tekst
alt tekst
alt tekst
alt tekst